divendres, 29 de novembre del 2013

PAU ALABAJOS - Tinc una mania inconfessable.



Cançó de l'àlbum Teoria del caos (2008)

Lletra de Tinc una mania inconfessable

Tinc una mania inconfessable
i és que m'encanta capbussar-me
en els teus ulls,
tocar-te en silenci,
besar-te lentament
per tot el cos.
L'alba ens sorprén
mirant-nos tendrament.
Després de la batalla
sempre ve la calma:
des del teu llit
tot sembla diferent.

Tinc una mania incontrolable
i és que m'agrada mossegar-te
en el bescoll,
ficar-te les mans
per dins de la brusa,
jugar amb els teus pits.
I arrancar els botons
dels teus pantalons,
amb tan poca destresa
que rodolen per terra
com si foren
dos gladiadors.

Ja no aguante més,
vaig a rebentar,
sent calfreds per
la columna vertebral.
Quina sensació
d'immortalitat!
Com si tan sols existírem
en el món nosaltres dos,
com si acariciara els núvols
amb les mans...

Sent una alegria irreprimible
cada vegada que em desperte
al teu costat
i em ve a la memòria
la nit increïble
que se n'ha anat volant.
Isc al carrer,
camine entre la gent,
és hora de somriure,
és el moment d'escriure
cançons que parlen
del present...

1 comentari:

Neus Nelken ha dit...

Pau Alabajos és un cantautor que neix a Torrent (València) i va començar la seua carrera artística actuant als carrers de València, interpretant les seues cançons en el districte de Ciutat Vella, a l’ombra del Micalet.

El 29 de setembre de 2012 es va celebrar al Palau de la Música de València un concert commemoratiu dels seus 10 anys de carrera musical, acompanyat per l’Orquestra Simfònica del Coral Romput, amb més de vuitanta músics damunt de l’escenari, i va comptar amb la col·laboració de Núria Cadenes, Vicent Partal, Amàlia Garrigós, Rodonors Invictes, Feliu Ventura, Cesk Freixas i Miquel Gil, que llegiren versos de Vicent Andrés Estellés. Els arranjaments simfònics van ser compostos per a l’ocasió per la violinista Laura ,Navarro, i Francesc Gamon fou el director de l’OSCR per a la gravació del disc en directe #paualpalau .

En aquest comentari el que vull dir és que vaig poder anar a veure'l perquè m’agrada molt i puc dir que per mi és un dels millors cantants que he escoltat fins ara, aquesta cançó m’agrada pel tema que tracta que és l’amor entre una parella on li conta la mania que ell té sobre ella.