dimecres, 26 de novembre del 2014

ANDREU RIFÉ - Fil de llum

Andreu Rifé i Oro (Barcelona, 10 de juliol de 1973) és un arquitecte tècnic, actor, cantant i compositor musical català. L'any 2002 comença a aprofundir en els seus estudis musicals, i un any més tard deixarà d'exercir definitivament d'arquitecte tècnic per centrar-se en les activitats d'actor i music. Entre el 2004 i el 2007 presenta les seves primeres maquetes musicals de caràcter de pop-autor. Però aquesta cançó (fil de llum,de l´album ping pong) junt a aquest compositor jo els vaig conèixer va ser fa dos estius veient polseres vermelles a la televisió i em va cridar l´atenció la cançó, que forma part de la banda sonora d´aquesta serie i la vaig buscar i em va agradar molt.




Açí us deixe la lletra:

Quan sento que tot s'ha acabat
Que no se aixecar el cap
Que no tinc forces per continuar cap endavant
Quan sento que me fet petit, que ja no crec en mi
Que el món continuaria igual si jo no fos aquí
Llavors m'esforço a recordar la teva cara al meu davant
La meva orella escoltant, la teva veu, baixet parlant
Dient que guanyar-me el destí nomes dependria de mi
I vaig prometre aprendre el repte a partir de aquell instant

RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA
RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA.......

Quan sento que res té sentit
Que el món esta girat
No se com posa un peu a terra i recomença
Quan sento que no queda res, del que sempre he lluitat
I cau cada desig que m'ajudava a avença
Torno altre cop a recorda la teva cara el meu davant
La meva orella escoltant, la teva veu baixet parlant
Dient que guanyar-me el destí nomes dependria de mi
I vaig prometre aprendre el repte a partir de aquell instant

RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA
RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA
RESPIRA, ESPERA, AIXECAT SENSE PRESA
INSPIRA, REFESTA, LA VIDA AL MON T'ESPERA.......

LORENZO 1r BACHILLER  C

2 comentaris:

Andrea Arenal ha dit...

El ritme d'aquesta cançó és molt lent i quadra molt bé amb la lletra, ja que parla de què a una persona li falta una altra a la qual estima molt però diu que t'animes, que continues endavant, que la vida continua i encara que penses que no serà igual de bona que avanç, ja arribaran els bons moments una altra vegada; encara que la lletra no l'he entesa molt bé, ja que el cantant té un accent molt tancat, el missatge principal sí que l'he comprés i m'ha agradat molt.

Aquesta cançó la recomanaria per a gent de batxillerat perquè com el cantant té una parla prou tancada, els estudiants, poden escoltar a altres persones amb diferents accents i així intentar més endavant tindre una millor comprensió d'altres accents.

Per últim vull felicitar al meu company perquè ha fet una entrada molt bona i interessant.

Jenny Campoamor. ha dit...

Jo aquesta cançó, com be a dit el meu company també l' havia escoltada gracies a la serie de polseres vermelles. Personalment es una canço que a mi em transmet molt, ja que es una reivindicacó d'un estat d'anim, un recolzament a totes eixes persones que ho pasen mal despres d'una relació i una pujada d'autoestima.

La serie on es va a donar a coneixer es una serie que la seua banda sonora es molt completa, y també interessant asi com a profonda, ja que la majoria de les cançons donen que pensar...

Lorenzo, amic meu, et felicite, perque m'has fet recordar moments amb aquesta caço, ja que feia temps que no la escoltava. Molt bon treball y molt bona entrada.

(R)