diumenge, 14 de gener del 2018

BAD GYAL - Indapanden

Alba Farelo es troba darrere de Bad Gyal. Te 20 anys i està revolucionant els nous generes urbans més «millenials» com el trap i el «dancehall».
Canta en català, castellà i anglès i ja ha dit que no vol escoltar parlar de grabar un disc.

Bad Gyal, sobretot, ha destacat per que sense voler-lo el seu nom s’ha unit al sell de defensora del neofeminisme.
Les seues lletres defensen l'empoderament femení, l’hedonisme i la llibertat de la dona per a ser propietària del seu cos.


LLETRA

Fet per mi
hauries d'entendre perquè sono així
quan entro a la party engeguen el beat
perquè saben que com jo ja no hi ha res per aquí
i quan jo entro a la pista flamisells al dit.
La Gyal tot ho crema, no deixa res buit
la sala s'emplena si corra que estic
en el podium em desfaso i em sua el que em dius.
Eh, me la sua.
Ja saps prou bé que ho sento
sap greu pero no ho lamento
si vols entrar en el joc
first mirem com vas de dancehall.
Es què no puc perdre el temps
si no balles ni ho intento
perquè ara mateix ja se sap
que lo que estic fent es serio.
I ell em mira així així
seu cos amb el meu
pillant el beat
tots els nois mirant-nos envojits
ja saps prou bé que aquí tu ets l'escollit.
Ell em mira així així
seu cos amb el meu
pillant el beat.
Tots els nois mirant-nos envojits
així que boy ja ho saps, afortunat.
A ron em sap la boca
tota la roba xopa
i per com em mira sé
que em vols fer la teva dona.
Només aquesta nit
no vull ser de cap persona
i ara ensenyam el pis, ens posem un altra copa.
I es que jo em veig preciosa
em sento orgullosa
miro al mirall i penso:
que bé que estic sola!
A mi no em cal ningú
nen no em ve d'aquestes hores
avui estic molt bé
però demà és una altra cosa.
Dema serà una altra cosa, ja saps que és una altra cosa.
Després el dia següent
penso que he perdut el temps
i dic: perquè fas les coses? 
si en veritat no és el que sents.
I estàs molt be!
No et ve d'un parell de nens
t'ho estàs montant tot tu sola
ets una shawty independent.

-Naiara Jackson 1BatxH-